Handelsbetingelser for mOcean ApS

mOcean ApS
Gl. Jernbanevej 40, 3. sal
2500 Valby
CVR: 41141735

Betaling

Betaling vil først blive trukket på Købers konto, når den fysiske vare afsendes, det virtuelle produkt eller ydelsen er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af Købers ordre.

mOcean ApS modtager online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på Købers konto i overensstemmelse med vilkårene for Købers kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

mOcean ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder Købers data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

mOcean ApS’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering

Leveringstiden for ordre er 3-10 hverdage.

Leveringsområde: Vi leverer kun fysiske varer indenfor Danmark.

Fragten bliver beregnet ud fra vægt.

mOcean ApS afsender fysiske varer med følgende: PostNord, Bring og GLS.

Køber vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.

Køber vil altid modtage et track and trace nr. så Køber kan følge sin pakke, fra vores lager og til leveringsadressen.

Force majeure

Skulle levering af varen/ydelsen være forhindret helt eller delvist på grund af force majeure, fritager det mOcean ApS for ethvert ansvar. Under force majeure henhøres blandt andet, men er ikke begrænset til, naturkatastrofer, arbejdskonflikter, krig, borgerkrig, blokade, afspærringer, politiske uroligheder, mangel på drivmidler eller andre ydre omstændigheder, som påvirker leveringen.

Aflysning/flytning af en aktivitet

mOcean forbeholder sig retten til at aflyse en aktivitet. Såfremt dette sker, tilbagebetales den fulde deltagerbetaling til Køber, eller Køber kan vælge at overføre sin indbetaling til en anden aktivitet.

For at undgå kursus aflysninger, kan vi blive nødt til at ændre aktivitetens sted og/eller tidspunkt, det være vejr forhold eller for få tilmeldinger. Hvis kursus sted og/eller tidspunkt ændres vil man blive kontaktet på email eller telefon. 

Forsikring

Tilmeldingen til kurser og kursusdatoer er bindende, og der ydes ingen refundering ved forhindret fremmøde, sygdom, eller ikke beståede kurser.

Bliver du forhindret før kurset er det dog muligt at flytte kurset, såfremt du har tegnet en forsikring samtidig med din tilmelding til kurset. Forsikringen koster 10% af kursets pris. Forsikringen giver dig mulighed for at flytte kursus dato én gang. Sygdom / forhindret fremmøde skal meldes senest 24 timer før kurset. Du kan flytte kurset til et kursus på et senere eller tidligere dato (dog senest 12 måneder frem). En evt. prisforskel skal betales hvis kurset er dyrere, men udbetales ikke hvis kurset er billigere. Pengene kan ikke betales retur på baggrund af forsikringen. Forsikringen er kun gyldig såfremt den er tegnet og betalt samtidig med at du tilmelder dig kurset. Tegnes ingen forsikring ved kursusbestilling, kan vi ikke ændre tilmeldingen når først den er lavet.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer/ydelser købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af Købers ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder Køber selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om Købers brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail shop@mocean.dk

Fortrydelsesretten gælder ikke ved rekreative fritidsaktiviteter (f.eks. kurser, events, aktiviteter, når datoen eller perioden er aftalt).

Varens stand ved returnering

Køber hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at Køber må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at Køber ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til mOcean ApS at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til mOcean ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

mOcean ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

mOcean ApS
Gl. Jernbanevej 40, 3. sal
2500 Valby

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Lovvalg og værneting

Enhver tvist som måtte opstå mellem Køber og mOcean ApS i forbindelse med en købsaftale, herunder tvist om fortolkningen af nærværende handelsbetingelser, skal afgøres efter dansk ret og, hvor andet ikke følger, af retsplejeloven, ved Sø- og Handelsretten i København.

Video- og fotooptagelser

I forbindelse med afviklingen af vores aktiviteter vil vi foretage video- og fotooptagelser af aktiviteterne. Vi gør opmærksom på, at materialet evt. kan blive brugt til promotion af mOcean ApS og vores aktiviteter. Hvis man ikke ønsker, at deltageren bliver filmet/fotograferet på aktiviteten, anmoder vi om at modtage en skriftlig erklæring om dette senest tre dage inden aktivitetsstart. Erklæringen sendes til mOcean ApS, Gl. Jernbanevej 40, 3. sal, 2500 Valby, mrk. “Fotoforbud”.